Help ons

De leden van de EHBO Vereniging IJsselstein zijn onmisbaar tijdens events in -en rond IJsselstein. Wil jij je bijdrage leveren en heb je een EHBO diploma of ben je BIG geregistreerd? Meldt je aan als lid van onze vereniging. Stuur een mail naar bestuur@ehbo-ijsselstein.nl en wij nemen contact met je op.

Bent u in het bezit van een geldig EHBO-diploma van het Oranje Kruis of BIG geregistreerd, maar heeft u geen behoefte of noodzaak lid te worden van onze vereniging, ook dan bent u van harte welkom om mee te helpen de diensten in te vullen van de evenementen waarvoor wij gevraagd worden. Neemt u ook dan zeker contact met ons op, dan zorgen wij ervoor dat u de link ontvangt van de portal waarmee u uzelf kunt inschrijven voor alle evenementen van onze vereniging.

Omdat het steeds lastiger wordt om voldoende eerste hulpverleners voor evenementen te vinden en de regels omtrent het organiseren van evenementen steeds strakker worden, zoeken wij contact met andere EHBO verenigingen die ons hiermee kunnen en willen helpen. Is uw vereniging ook lid van de Nationale Bond EHBO, dan is het nog makkelijker. Wij kunnen dan onze evenementen delen met uw vereniging via de portal van de Nationale Bond.